Gårdagens ridtur

Ursäkta för en fruktansvärt dålig uppdatering igår, jag som hade tagit bilder under gårdagens ridtur till o med!

ÄNTLIGEN går det att rida på en av skogsvägarna, som jag har längtat! Och fanny med..
Hon var ganska pigg och ville gärna dra iväg i galopp upp för backarna. Det finns tre ganska långa skogsbackar som vi brukar gallopera uppför, jag valde en av dom igår och tog 3 rundor upp o ner för den som ett avslut av ridturen. Det var fortfarande mycket snö på vissa ställen och fanny har en förmåga att bli stressad när hon sjunker ner lite grann.
Men det gick faktiskt bra den här gången.






som ni ser så fortsätter backen till vänster ca 100 m, så den blir ganska lång.

Jag red Olga på samma ridväg efter Fanny. Hon var Väldigt pigg i galoppen i skogen, hon hade nog längtat lika mycket som fanny efter dom här dagarna /veckorna efter grusvägen.

det blev ingen bild på Olga idag men istället fick jag en bild på Ninis när han skuttade runt i stallet.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0