Missade bussen och gårdagens ridtur

Jag missade precis bussen så nu hinner jag blogga lite innan nästa buss kommer förbi här.
Vi kom hem så sent igår från stallet så jag orkade inte skriva nåt även fast jag var flitig o tagit massa bilder i stallet. Det blev inga speciellt fina bilder, för klockan var mycket när vi red ut, närmare bestämt 20.00 så hästarna var hungriga och otåliga. Men bara därför ska dom inte få slippa undan bilder!

Mamma och jag skrittade ut en lång tur igår eftersom att fanny hopptränade i onsdags och den träning tog troligtvis hårt på hennes ben. Jag har inte hunnit få upp hennes konditon så bra eftersom att hon var skadad helasensommaren, hösten och halva vintern, närmare bestämt ett halv år pga av en sträckning i bakhasen. Därför var inte övningen i onsdags den lättaste för Fanny, men det är det svåra man ska träna på!

Nu ska jag sluta prata annars hinner jag inte till bussen som går om 5 min, ska hinna ladda upp lite bilder också. Här kommer dom så fantastiskt seriösa fina bilder från mig!

 
Olga ville bara ha morötter och sträckte sig efter kameran så därför blev alla bilder på henne såhääär fina!


Fanny var lite less o grinig, mest sugen på mat!

Passade på att pussa på henne mycket, medan jag väntade på mamma som skulle bli klar med Olga.

Världens sötaste mule!

Nu ska jag springa till bussen, vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0