Tränare

Tänkte bara slänga in ett inlägg lite snabbt innan jag går till stallet. Nu på förmiddag tänkte jag rida fanny för sen ska jag åka och jobba mellan 13-17. Så när jag kommer hem blir det olgas tur.
Imorgon är det hoppträning på Sundsvalls ridklubb, det är det varje onsdag 21.00 för Mattias Jönsson

Mattias är högskoleutbildad hippolog på Flyinge och Strömsholm. Han är auktoriserad     sadelutprovare och utbildad banbyggare. Han har själv utbildat både elever och egna hästar tom St George dressyr samt MSV hoppning.


Maria Söderlind-Mascot 1a
Isabelle Nilsson - Fanny 2a
En ganska nöjd mattias med sina två elever högst på prispallen!
(Örnsköldsvik 1m)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0