Underbara Ponny!

Hej! Det blev lite sent igår efter träningen att skriva ett inlägg och lägga in filmer som jag hade lovat. Därför göra jag det nu istället. Träningen var grymt rolig som kicki hade och Fanny var UNDERBAR! Från början var hon lite stel och springig i traven och galoppen men efter lite uppmjukande volter så gick hon hur bra som helst sedan. Hon var jätte mjuk i sidorna, jobbade bra med ryggen och gick i en stabil form. Vi gjorde flera olika övningar som jag tänkte berätta om mer sedan, hur vi lösgjorde dom i båda sidorna både inåtställda och utåtställda. Det var kanonövningar för Fannys del, verkligen sådant som hon behöver öva på!
Kan inte säga mer än att jag är mycket nöjd med henne, här nedan kommer två videoklipp med ganska dålig kvalité men det synas iallafall lite hur Fanny skötte sig och vilka lvningar vi gjorde. Presenterar övningarna mer ingående senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0