dagens ridtur!

Har inte så vidare mycket att skriva idag mer än att jag var på Equeen o mina saker har tyvär inte kommit ännu :( Men jag hoppas att de kommer snart! Ska även berätta att jag ridit i skogen idag precis som igår,m tog 3 galoppsvängar i backarna och hon var vääääldigt pigg! Fanny ville för det mesta springa iväg o strunta i mig o tygeln och intalade sig själv att skänkeln bara betydde snabbare snabbare o ännu snabbare, inte "samla sig".
Jag försökte hela tiden få henne att lyssna på vad jag hade att komma med, hon lyssnade 1 sek sen fick jag påminna henne att det fortfarande var daxc att bromsa precis som det var för 1 sekund sedan...
Men hon är ju så söt min lilla prinsessa så man vill inte bråka med henne!

Kvällen var sååhär underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0