Kramfors i september, nu är det dags igen!

Imorn äår det tävling i Kramfors och jag ska hoppa 1m och 110 cm som vanligt, jag tror det börjar bli dags för en 120 klass snart. Jag är sugen på det iaf!

Sist jag var i Kramfors och tävlade var jag med i Dm för ponnysar och blev 3a. Första klassen vann jag och i dm blev jag 3. Det var en mycket lyckad tävlingshelg! Tre näset ekipage knep prispallens 3 placeringar.


1. Amanda Höglund, Agnes
2. Frida Rindestad, Drumcong
3. Isabelle Nilsson, Fanny.

Dm gick först i en grundomgång på 1m, sedan en omhoppning på 105cm och till sist en till omhoppning på 110cm.
Vi rv sista hindret i 110 omhoppningen, det var utsprånget i en kombination med räcke + räcke. Fanny är för stor för små ponnykombinationer, det är lättare för henne nu när hon hoppar på storhästavstånd.

Såhär såg de ut, det skrevs även om detta i Sundsvalls tidning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0