Näset!

Jag kom på att jag inte har bloggat på en vecka. Men som sagt så gör jag bara det när jag vill och jag har inte haft någon lust att göra det i veckan helt enkelt. Jag har mer än hästar och bloggen att tänka på nu såhär i studenttider. Jag har bokat en resa med syrran och, till rhodos lördagen efter att jag har tagit studenten!
Det ska bli skönt att komma bort ett tag innan jag börjar jobba. Ska nämligen jobba så gott som hela sommaren.

Tänkte berätta lite om förra helgens tävling på näset, det är ju som sagt en vecka sen nu. Och imorn är det dags för tävling i kramfors!! Då jäklar ska jag fan vinna, det är dags nu!! Men det brukar inte bli så när man säger att man ska vinna...

Fanny lyfte inte riktigt på fötterna när vi var på näset tävlingen. Vi hade ett riv i båda klasserna alltså 4 fel slutade vi med i båda klasserna. Det kändes varken bra eller något. Fanny skötte sig bra förutom det, hon var inte lika springig som första klassen på färsta helgen innan. Fast då vann vi ju, hmm!

Men man måste ha tur också, och det hade vi inte riktigt på näset!

Här kommer en bild från tävlingarna, det var en fotograf som heter malin Rajala som tog bilderna. Ni hittar hennes blogg/hemsida här!

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0