03 maj

Idag skrittade jag ut på Fanny eftersom att vi tävlade igår och det blev en hel del språng. Och vet ni vad, den andra skogsvägen har tinat nu!! så bra. Nu kan vi äntligen använda klätterbacken igen så musklerna på Fannys rumpa kommer igång, hihi.

Till helgen är det tävling på hudiksvalls rid och ponny klubb. men jag tror jag skippar den för på söndagen åker jag på studentkryssning med min klass och efter den helgen väntar 3 tävlingar till. det känns som att det blir lite för mycket för fanny att tävla 5 helger i sträck, men jag har ännu inte bestämt mig. Ska prata med kiki om det på Onsdag när det förhoppningsvis är träning.

Förra året på tävlingarna i hudik gick det ganska bra för mig och Fanny, vi slutaden på en fjärdeplacering.
Såhär såg vi ut då!


Fanny är den finaste som finns, absolut det bästa som hänt mig och det finaste jag någonsin ägt.
Hon betyder allt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0