Dagens härliga ridtur!

Jag har jobbat både torsdag och fredag kväll, därför har jag inte hunnit med fanny. Mamma var ute och gick med henne dagen efter träningen i onsdags så att hon inte skulle stelna till. Imorgon oker jag på studentkryssning så uppdateringen kommer bli dålig nu några dagar framåt!

Men iaf, jag kom nyss hem från stallet. Det är så otorligt fint väder ute, man vill inte annat än att vara ute när det är såhär varmt. Och på en helg till o med, kan det bli bättre? Vad har ni för er idag?

Fanny är så positiv hela tiden, hon kommer spingandes så fort jag kommer till stallet och söker sällskap. Det är så roligt när hästarna är så.

idag red jag nere på skogvägarna mot älven. All snö är nästan borta nu så nu är det fritt fram att gallopera o trava överallt utan att hon sjunker ner i snön. och det hade fanny verkligen ingenting emot idag. Hon fick trava och galoppera ganska mycket eftersom att hon har vilat två dagar så hon hade lite energi att göra av med kan man säga. Hon var med andra ord ganska pigg men lyssnade ändå väligt bra vad jag hade att säga till om när det gick lite väl fort.

I nästa inlägg tänkte jag berätta för er vad jag använder för bett på Fanny!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0