Näset imorgon!

Imorn är det dags för tävling på Näsets ryttarsällskap, min gamla klubb!
Det ska bli roligt att tävla på deras utebana som alltid brukar vara så bra, hoppas att den är det även imorgon och att vi slipper regnet. Det är halvdåligt väeder idag så jag hoppas att det inte blir sämre. Nu ska jag snart iväg till stallet för att rida och fixa iordning allt tills imorn! Det är bara jag och mamma som åker på tävlingen imorn, känns lite konstigt att inte pappa ska med men men. Hoppas att dagen slutar med en blågul rosett även imorgon!

Tänkte även säga Grattis till älskade Louise viklund som fyller 17 år idag, och lycka till på tävlingen idag!

Jag kommer att hoppa 100cm och 110cm imorn, snart är det väl dags för en 120 kanske ni undrar? ja, jag hoppas det!


 

Förra året på näsets tävlingar kom vi 5a i 1m och hade en nolla i 110 med något riv i omhoppningen, detta ska vi slå imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0