Paket!

Idag fick jag ett sms om att det är ett paket som väntar på mig från Filippas ridsport. pappa är påväg o ska hämta paketet till mig nu, så det är bara att hoppas på att jackan passar. Om den inte gör det blir jag knäpp, så mycket strul som det har varit med den där hit och dit.

Idag ska jag rida ut i skogen. det ska bli så skönt att kunna rida båda ridvägarna, då kan jag lägga ihop dom o rida lite längre istället för att rida två varv runt den ena ridvägen som jag brukar göra. För båda två är lite för korta, men underlaget är jätte bra i skogen och vägarna är breda. Det är kanon!

Som jag känner nu skippar jag tävlingen som är i hudik till helgen, det blir nog lite för mycket med 5 tävlingar i rad för min lilla ponny. Jag vill inte slita ut henne och man vill ju att dom ska tycka att det är roligt också. Att det inte blir för mycket.

Meddelar senare hur det gick med jackan och dagens ridtur.

See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0