Tjena mittbena

Jahaja då var det 3 dagar sedan jag bloggade sist! Men man kan inte hinna med allt, speciellt inte så här i studenttiderna. För ni vet väl att jag tar studenten det här året vid det här laget ;) Jag hoppas inte att någon ha missat det! Därför blir det lite fest hit o dit samtidigt som jag ska hinna rida o gå i skolan. Så det blir tight med tid o därför får sånt här som bloggen försvinna ur livet ett tag!

Men jag tänkte bara säga att pappa har köpt en ny filmkamera nu :D Så nu kan ni juuubla för det kommer snygga filmer på söndag, det är nämligen tävling på SFRK då! Jag hoppae 1m och 110 som vanligt. Funderar på att starta en 120 snart.

Idag har jag inte hunnit rida och fanny tappade en sko igår när jag red som hon fick tillbaka på sin hov idag på dagen medan jag var i skolan. I onsdags kunde jag inte träna för vi hade mösspåtagning och mösspåtagningsfest med bad och grillning hos en klasskompis hela dagen/kvällen.

Men som sagt på söndag är det tävling och imorn väntar en härlig skogstur!

Peeeace!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0