Update.

Jag hade nyss skrivit ett jätte långt inlägg till er men det försvann, åh jag hatar när jag måste skriva om ett inlägg som blev så bra!
Jag vet att min uppdatering här på bloggen var värdelös igår men det var för att jag var på skolan från 08.30 till 11.30 sen åkte jag till jobbet och jobbade från 12.00 till 21.00. Så med andra ord hann jag inte ens se min egen häst igår.

Tyvärr har inte jackan som jag har beställt hunnit kommit inann helgen, det var synd för jag hade velat haft den på tävlingen imorn, men men jag får dne till veckan iaf!

Idag tänkte jag rida Fanny, mjuka upp henne i båda sidorna och lägga lite tryck i galoppen så att hon är framme för skänklarna. För imorn är det tävling i östjämten! Äntligen, som jag har längtat!!
Efter det måste jag göra iordning allt tills imorn, först på listan står "tvätta schabrak" Så jag antar att det är det jag ska göra nu.

Ha det så bra idag så hörs vi ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0