I sthlm!

Jag bloggar nu från sthlm! Jag har varit på studentkryssning från söndag morgon till måndag kväll/natt. Så därför har det varit lite svårt att skriva på bloggen, och vad har det med Fanny att göra hehe.
Jag vet iaf att mamma och pappa tar hand om Fanny under tiden jag är borta och att Hoppträningen som ska vara ikväll egentligen är uppskjuten till torsdag morgon kl 9, tror jag att det var.
Det är kanon eftersom att jag stannade i sthlm efter kryssningen och åker inte hem förrän sent ikväll.
Det känns bra att jag hinner hoppträna en gång denna vecka eftersom att det är tävling i Ånge på söndag.
Tyvärr står jag av någon konstig anledning inte med på startlistorna inför Tävlingen på Söndag, men jag har skickat ett litet "inte argt men inte trevligt mail heller" eftersom att jag inte vill hamna först som efteranmäld och behövs stressa till varje klass bara för att dom har slarvat med starlistorna, jag anmälde mig ju trots allt i tid för att slippa det.
Är det någon av er som ska till ånge och tävla på söndag den 16e?
Detta är några bilder från Ånge förra året! Såhär bra gick det på 1m klassen då, hoppas att det kommer gå lika bra i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0